المنتدى: استشارة الشيخ
08-14-2017, 05:05 PM
|
|
مشاركات: 1
المشاهدات: 7,950
استشارة
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة / الحمد للة ربنا انعم عليا أنى أكون من المُضحين كل عام بقالى 10سنوات وبقوم بذبح الأضحية بنفسى بقالى 3سنوات من اول ما اشترى الأضحية لحين وقت الذبح بعيش اصعب ايّام حياتى...
|